Název:
Firemní image
Překlad názvu:
Corporate image
Autoři:
Šilerová, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá zejména teorií firemní image - v teoretické části je rozebráno co je firemní image, její utváření a hodnota a dále vztah firemní image a firemní identity, jednotlivé složky firemní identity, apod. V praktické části je rozebrána firemní image na příkladu společnosti Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.In the theoretic part of this work corporate image and corporate identity are characterized, including the relation between them, the definition of corporate image and its formation and value. In the practical part, corporate image is applied to the company Mercedes-Benz Financial Services Česká republika s.r.o.
Klíčová slova:
firemní identita; firemní image; image; corporate identity; corporate image; image
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16160