Original title:
Strategie personální agentury
Translated title:
Strategy of personal placement service
Authors:
Urbánková, Martina ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Vývoj trhu s personálními agenturami a jeho současný stav. Analýza procesů v personální agentuře od jejího vzniku až po úspěšné umístění kandidáta. Seznámení s konkrétní personální agenturou, určení jejích silných a slabých stránek a navržení strategie jejího směřování.History and current situation of the market. Analysis of processes in the agency. Introduction of agency, its week and strong points, design of its strategy.
Keywords:
Personal; Placement; Service; Strategy; Agentura; Personální; Strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/16159