Název:
Firemní filantropie jako nezbytná součást firemní strategie
Překlad názvu:
Corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy
Autoři:
Maňáková, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Obadalová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá firemní filantropií jako nezbytnou součástí firemní strategie. Teoretická část definuje firemní filantropii, její jednotlivé nástroje a charakterizuje ji jako součást CSR. Praktická část zobrazuje propracovanou stratgii firemní filantropie na 3 firmách - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. a Československá obchodní banka a.s. a stejně tak zkoumá postoj veřejnosti k této problematice.Diploma thesis deals with corporate philanthropy as an essential part of corporate strategy. Theoretical part of the thesis defines corporate philanthropy, its instruments and describes it as a part of CSR. Practical part of the thesis shows sophisticated strategy of corporate philanthropy on example of 3 companies - T-Mobile Czech Republic, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o. and Československá obchodní banka a.s. It also provides study of public attitude towards this issue.
Klíčová slova:
CSR; firemní dárcovství; firemní filantropie; Společenská odpovědnost firmy; Corporate philanthrophy; Corporate Social Responsibility; CSR
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16127