Název:
Segmentace zákazníků (konkrétní příklad)
Překlad názvu:
Customers' segmentation - case study (T-Mobile Czech Republic, a.s.)
Autoři:
Kiseleva, Daria ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce popisuje segmentaci, její hlavní kritéria a koncepty. Také jsou v práci popsané různé metody a techniky segmentování. Taktéž je zde uveden konkrétní příklad společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s., jak a podle jakých kritérií používá segmentaci v praxi.This paper describes the segmentation, its main criteria and concepts. Also the work of the various methods and techniques of sectioning are described. In addition there is a concrete example of T-Mobile Czech Republic, how and under what criteria it uses segmentation in practice.
Klíčová slova:
cílová skupina; segmentace; zákazník; consumers; marketing; segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16106