Original title:
Návrh marketingové strategie firmy KOPP Elektrotechnika spol. s r.o.
Translated title:
Marketing strategy proposal for the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.
Authors:
Kořínková, Hana ; Král, Petr (advisor) ; Vokáč, Matěj (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V teoretické části se práce zaměřuje na základní charakteristiky a specifika průmyslového trhu a na aktuální vývojové trendy v průmyslovém marketingu. Metodická část se věnuje postupu při vytváření marketingové strategie. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá situační analýzou firmy Kopp Elektrotechnika spol. s r.o.. Druhá část navazuje na situační analýzu a jejím výstupem je návrh marketingové strategie pro tuto firmu.The theoretical part of the thesis focuses on basic characteristics and features of industrial markets and on the current development in this area. The methodical plan deals with the marketing strategy process. The practical part is divided into two parts. The former deals with the situational analysis of the company Kopp Elektrotechnika spol. s r.o. The latter links to the situational analysis and results in the marketing strategy proposal for the company.
Keywords:
Industrial marketing; Marketing strategy; Situational analysis; SWOT; Marketingová strategie; Průmyslový marketing; Situační analýza; SWOT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15984