Original title:
Marketingová strategie firmy Optimus a.s.na domácím trhu a v zahraničí
Translated title:
Marketing strategy of firm Optimus Consult & Invest Co. Ltd. domestically and abroad
Authors:
Rysová, Aneta ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Fencl, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá obecně i konkrétně problematikou marketingové strategie společnosti Optimus Consult & Invest a.s., jejíž hlavní náplní činnosti je zpracovávání dotací z Evropské unie.This bachelor thesis deals with the general and specific issues of marketing strategy company Optimus Consult & Invest Co. Ltd., whose principal activity is the processing of grants from the European Union.
Keywords:
grants; marketing strategy; SWOT analysis; dotace; marketingová strategie; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15839