Název:
Affiliate marketing
Překlad názvu:
Affiliate marketing
Autoři:
Ureš, Michal ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je představit affiliate marketing jako nástroj internetového marketingu a poskytnout přehled o tomto tématu, o českých společnostech, které affiliate marketing již používají a o možnostech výdělku prostřednictvím affiliate marketingu. Práce popisuje téma z pohledu affiliate partnera a snaží se zodpovědět případné otázky, které mohou vzejít od potencionálních affiliate partnerů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je průvodcem pro zájemce o zapojení se do affiliate programu v roli affiliate partnera. Praktická část obsahuje ukázku registrace partnera do affiliate programu, přehled českých affiliate programů a výsledky průzkumu provedeného mezi českými společnostmi, které affiliate marketing provozují, týkající se výše vyplácených provizí v rámci jejich affiliate programů.The bachelor thesis goal is to introduce affiliate marketing as a tool of internet marketing and provide the overview of this topic, Czech companies that already use affiliate marketing and affiliate partners earnings potential. The thesis describes the topic from the perspective of an affiliate partner and tries to answer questions that may come up from potential affiliate partners. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical one is a guide for those interested in participation in affiliate programs as affiliate partners. The practical one shows how a partner can register into an affiliate program, the overview of Czech affiliate programs and results of the survey carried out among Czech companies that use affiliate marketing, related to commissions amounts paid within the bounds of their affiliate programs.
Klíčová slova:
affiliate marketing; affiliate partner; affiliate program; internetová reklama; marketing; affiliate marketing; affiliate partner; affiliate program; internet advertisement; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33169