Název: Analýza využívání moderních fundraisingových a marketingových nástrojů v činnosti vybraných pražských divadel
Překlad názvu: Analysis of the use of modern fundraising and marketing tools in operation of selected theatres in Prague
Autoři: Horák, Josef ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Financování divadel; Fundraising; Merchandising; Sponzoring; Fundraising; Merchandising; Sponzoring; Theatre funding

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-116341


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-07-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet