Název:
Analýza využívání moderních fundraisingových a marketingových nástrojů v činnosti vybraných pražských divadel
Překlad názvu:
Analysis of the use of modern fundraising and marketing tools in operation of selected theatres in Prague
Autoři:
Horák, Josef ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje možnostem financování divadel. Teoretická část popisuje faktory, které mají na možnosti financování vliv -- postavení divadla v moderní společnosti, typologii, a legislativu. Dále rozebírá možnosti financování se zaměřením na méně používané nástroje. Praktická část je věnována případovým studiím dvou pražských divadel s právní formou obecně prospěšné společnosti -- Činoherního klubu a Divadla Archa.This bachelor thesis is focused on possibilities of financing theatres. Its theoretical part describes elements, which influence these possibilities -- situation of theatre in modern society, typology and legislature. Furthermore it deals with possibilities of financing with a view to fundraising instruments, which are not used very often in the Czech Republic. Second part is devoted to case studies of two Prague theatres -- Činoherní klub (Drama Club) and Archa theatre.
Klíčová slova:
Financování divadel; Fundraising; Merchandising; Sponzoring; Fundraising; Merchandising; Sponzoring; Theatre funding
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33048