Název:
Spolupráce advokátní kanceláře s bankou
Překlad názvu:
Cooperation between law firm and the bank
Autoři:
Fuková, Martina ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Radová, Jarmila (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je rozebrat spolupráci advokátní kanceláře s bankou, její odlišnosti vzhledem ke specifickému předmětu podnikání a v neposlední řadě sledovat vývoj této spolupráce v čase. Úvod je zaměřen na představení samotné advokátní kanceláře a upřesnění, která banka je v tuto chvíli jejím hlavním bankovním poskytovatelem. V druhé kapitole jsou charakterizovány produkty využívané k běžnému platebnímu styku, popsán vývoj jejich podmínek od zahájení činnosti až po současnost a vytvořena bilance nákladů a výnosů, které z jejich využívání kanceláři vznikají. Třetí kapitola se soustřeďuje na představení speciálních produktů, které kancelář využívá v souvislosti s výkonem advokacie, charakterizuje je a upřesňuje, kdo hradí náklady s nimi spojené. Čtvrtá kapitola porovnává podmínky skutečně využívaných produktů s těmi individuálně nabídnutými dvěma konkurenčními bankami, sleduje vyjednávání o těchto podmínkách a i následné rozhodování o změně bankovního poskytovatele. Pátá kapitola se zaměřuje na samotnou změnu banky, a jaké výhody a nevýhody tato změna advokátní kanceláři přinesla.The aim of bachelor thesis is to describe the partnership of law firm with bank, the differences due to the specific line of business, and finally follow the development of cooperation in time. The first part is an entry to introduction of law firm and clarification which bank is currently main bank provider. In the second section are characterized products used for regular payments, described the development of their terms from beginning of the cooperation to present and created the review of costs and incomes from this cooperation. The third chapter focuses on the familiarization with special products which is used in connection to the legal profession, and specifies who pay associated charges. The fourth chapter compares the conditions actually used products with offers of two competing banks, monitors the negotiation about these conditions and the subsequent decision to change bank provider. The fifth chapter is dedicated to the change of the bank, and what advantages and disadvantages this change brought.
Klíčová slova:
advokacie; bankovní poplatky; bankovní produkty; dlouhodobá spolupráce; korporátní klientela; zvýhodnění; bank charges; bank products; benefits; corporate clientele; legal profession; long term cooperation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32657