Original title:
Tvorba propagační strategie soukromé kliniky
Translated title:
The Place of Private Clinics in the Czech System of Health Service with an Accent on Marketing Strategy
Authors:
Náplavová, Veronika ; Bártová, Hilda (advisor) ; Černá, Jitka (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce na téma Postavení soukromých klinik v České republice s důrazem na tvorbu marketingové strategie soukromé kliniky je zmapovat situaci českého zdravotnictví a zjistit, zda soukromé kliniky mají vůbec místo na českém trhu. Smyslem celého úsilí je ilustrovat momentální stav zdravotnictví v ČR, jeho připravenost na zvyšující se konkurenci zdravotnických zařízení a formulovat návrhy na opatření do budoucnosti pro soukromé kliniky. V analytické části se zabývám determinujícími faktory, které tvoří image českého zdravotnictví.The purpose of the thesis The Place of Private Clinics in the Czech System of Health Service with an Accent on Marketing Strategy is to describe current situation of Czech Health Service and find out if there is a actual posibility of prosperous emplacement of private clinics. Due to intention of suggestion for the future of Health Service it is important to consider existing image of the Czech System.
Keywords:
Above Standard; Health Service; Strategy; Nadstandard; Strategie; Zdravotnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15611