Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a method of entry to the market
Autoři:
Vargovčíková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem předkládané bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. První část této bakalářské práce pojednává o charakteristických znacích franchisingu např. o definici a o jeho výhodách a nevýhodách pro obě zúčastněné strany. Potom je zde také uvedená současná situace franchisingu v České republice. Druhá část se zabývá vstupem na trh metodou franchisingu. V této části je především zmíněna franchisová smlouva, jak založit franchisový podnik, co je k založení potřeba a jakými způsoby mohou franchisové systémy expandovat. Možnosti financování franchisingu uzavírají druhou část. Třetí část je věnována franchisingu v konkrétní firmě, kterou je HaGaimpex s.r.o. vlastnící franchisu Etam Lingerie. Dále je představena historie značky Etam Lingerie a fungování systému. Potom jsou v této části rozebrány prodejní techniky a budoucí zákaznický systém, jejich zhodnocení a návrhy na zlepšení. Jako poslední je provedena SWOT analýza.The subject of presented bachelor thesis is Franchising as a method of entry to the market. The first part of this thesis deals with characteristics of franchising such as the definition of franchising and its advantages and disadvantages for both parties involved. Then there is also provided the current situation of franchising in the Czech Republic. The second part deals with entry into the market by franchising. In this section franchise agreement is mainly mentioned, how to start a franchise business, what is needed to establish this business and how can franchise systems expand. Franchise financing options close the second part. The third part is devoted to franchising in a particular company, which is HaGaimpex s.r.o. owning a franchise Etam Lingerie. There is presented the history of the brand Etam Lingerie and functioning of the system. Then in this section sales techniques and future customer system are discussed, their evaluation and suggestions for improvement. Finally, SWOT analysis is made.
Klíčová slova:
Etam Lingerie; franchisa; franchisant; franchising; franchisor; Etam Lingerie; franchise; franchisee; franchising; franchisor
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32593