Název:
Posúdenie nákupnej atmosféry NIKE a ADIDAS
Překlad názvu:
Evaluating of shopping atmosphere in NIKE and ADIDAS
Autoři:
Korba, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca posudzuje nákupnú atmosféru v dvoch maloobchodných jednotkách spoločností Nike a Adidas. Celá práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola najskôr vymedzuje nákupnú atmosféru všeobecne a postupne približuje, čo všetko sa podieľa na jej tvorbe. Úlohou druhej kapitoly je predstavenie spoločností Nike a Adidas. Tretia a zároveň posledná kapitola hodnotí nákupnú atmosféru, a to najprv pomocou terénneho výskumu, a následne podľa marketingového prieskumu. Nasleduje výsledné porovnanie oboch jednotiek. Posledným bodom je zhodnotenie výsledkov a prezentácia návrhov na zlepšenie.Práce posuzuje nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách společností Nike a Adidas. Celá práce je rozdělená do třech kapitol. První kapitola vymezuje nákupní atmosféru obecně a postupně přibližuje, co všechno se podílí na její tvorbě. Úlohou druhé kapitoly je představení společností Nike a Adidas. Třetí a zároveň poslední kapitola hodnotí nákupní atmosféru, a to nejdříve pomocí terénniho výzkumu, a následně podle marketingového průzkumu. Následuje výsledné porovnaní obou jednotek. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a prezentace návrhů na zlepšení.This thesis is about evaluating shopping atmosphere in two retail units Nike and Adidas. Thesis is divided to three chapters. First chapter is dedicated to definition of shopping atmosphere and it also characterizes criterions which make this atmosphere. Second chapter describes companies Nike and Adidas. Third chapter analyses atmosphere in these retail stores using two research methods. Last point is about analysing results. There are also some proposals how to improve negative points.
Klíčová slova:
Adidas; Nike; nákupní atmosféra; Adidas; Nike; shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32254