Original title:
Marketingová strategie produktu Antibactif firmy Blažek Glass, s.r.o.
Translated title:
Marketing strategy of Antibactif product for company Blažek Glass s.r.o.
Authors:
Zdobinský, Jan ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Matoušková, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je navrhnutí vhodné marketingové strategie střední firmy. Práce je pomyslně rozdělena do tří částí. První část popisuje veškeré nástroje a metody použité pro vypracování této strategie. Druhá část je věnované historii a současnosti společnosti Blažek Glass. Třetí část pak na základě stanovených a popsaných nástrojů a metod analyzuje společnost, trh a produkt Antibactif a na základě výsledků sestavuje vhodnou marketingovou strategii. Práce má v praxi společnosti Blažek Glass navrhnout možnou cestu, jak úspěšně etablovat produkt Antibactif na českém trhu.The goal of this thesis is to suggest a suitable marketing strategy for medium company. The thesis is divided into three imaginary parts. The first part of the thesis contains and describes all of the tools and methods used to create the thesis. The second part describes the history and present of company Blažek Glass. The third part analysis the company, market and product Antibactif and based on the results compiles a suitable marketing strategy. In practice, the thesis should provide an appropriate way of establishing the product Antibactif on the Czech market.
Keywords:
Antibactif; glass nail file; Marketing strategy; SWOT; Antibactif; Marketingová strategie; skleněný pilník; SWOT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/32235