Název:
Marketing strategy of the company Quintessentially
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company Quintessentially
Autoři:
Yershova, Anastassiya ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this thesis is to analyze the business environment in Czech Republic for the concierge service industry. Moreover the central idea behind the topic is to develop the implementation strategy in the Czech market of the company Quintessentially, world leader in Luxury Concierge Service. This thesis work is a mixture of theory and practice analyses. The topic of the thesis is viral and up-to-dated because Czech Republic market has a good potential and excellent conditions for the new industry to develop and grow.Cílem této diplomové práce je analýza tržního prostředí v České republice v oblasti concierge service. Navíc hlavní myšlenkou tématu je rozvíjet implementační strategie na českém trhu prostřednictvím společnosti Quintessentially, světovým lídrem v Luxury Concierge Service. V této práci se kloubí teoretické a praktické analýzy. Téma této práce je nakažlivé a aktuální, jelikož trh v České republice má dobrý potenciál a výborné podmínky pro rozvoj a růst nového odvětví.
Klíčová slova:
Marketingový mix; Marketingový plán; Obchodní strategie; Business Strategy; Marketing Mix; Marketing Plan
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31999