Název: The Strategy of the Brand SUPRADYN in Belarusian Market.
Překlad názvu: Marketingová strategie značky Supradyn na trhu Běloruska
Autoři: Shlapak, Nastassia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Bayer; Farmaceutický trh; marketingová strategie; polyvitamíny; Supradyn; Bayer; marketing strategy; Pharmaceutical market; polyvitamins; Supradyn

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31991

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114367


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet