Název:
Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.
Překlad názvu:
Quality of services in the insurance sector and options for improvement of Allianz pojistovna, a.s.
Autoři:
Šrámková, Martina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.The bachelor thesis deals with the quality of services topic and its aim is to suggest options for improvement of the specific insurance company based on an analysis of quality insurance services in the Czech market. Survey among czech insurance companies clients served as a main instrument to meet the target. On the basis of the results, recommendations to improve the quality of services of Allianz pojistovna, a.s. were made at the end of the thesis.
Klíčová slova:
kvalita služeb; pojistný produkt; pojištění; pojišťovací služby; pojišťovnictví; insurance; insurance product; insurance services; quality of services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31947