Název: Zmyslový a emočný marketing
Překlad názvu: Sensory and emotional marketing
Autoři: Lešková, Terézia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: neuromarketing; nákupno-rozhodovací proces; smyslový a emoční marketing; decision making process; neuromarketing; sensory and emotional marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31849

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114225


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet