Název: Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Překlad názvu: Social Media Marketing of The Faculty of Informatics and Statistics VŠE Prague
Autoři: Vitinger, Aleš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Mazouch, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; komunitní marketing; sociální sítě; strategie komunitního marketingu; Twitter; Facebook; ocial media marketing strategy; Social media marketing; social networking sites; Twitter

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31804

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet