Název:
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Překlad názvu:
Social environment and its influence on consumer’s choice of brand of sports clothing
Autoři:
Kolov, Maksym ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním prostředím; vlastní výzkum pomocí dotazování faktorů sociálního prostředí, které působí na spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení.Goal of this Bachelor Thesis is to review factors of social environment, which have an influence on consumer behavior during his choice of brands of sports clothing. For these purposes different types of analysis will be used- literature analysis and its review in theoretical part of the work; analysis of MML-TGI database and tables interpritation; market analysis of countries with different consumer culture and social environment; own analysis with the survey for further understanding the factors of social enivronmet, which have an influence on consumer while choosing a brand of sports clothing.
Klíčová slova:
analýza trhu USA a Ukrajiny; dotazování; Sociální prostředí; značky sportovního oblečení; brands of sports clothing; market analysis of USA & Ukraine; Social environment; survey
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31693