Název:
Význam privatních značek
Překlad názvu:
The purpose of private labels
Autoři:
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci privátních značek na českém trhu a navrhnout možná zlepšení v této oblasti. V teoretické části představuji značky obecně, jejich historický vývoj a současné trendy. Poté se zaměřuji na privátní značky a vysvětluji jejich obecný význam. V praktické části nejdříve analyzuji nabídku privátních značek vybraných řetězců na českém trhu a poté se detailně zaměřuji na politiku privátních značek jednoho z nich. Dále představuji výsledky dvou průzkumů, převzatého a vlastního, na jejichž základě uvádím doporučení řetězcům pro zlepšení strategie privátních značek do budoucna.The main aim of my graduation thesis is to analyse current situation of private labels in the czech market and to propose possible improvements. In the theoretical part I introduce labels in general, historical facts and modern trends. Then I concentrate on private labels and explain their meaning. In the methodical part I start with analyzing a supply of retail chains in the czech market and then I focus on a private label policy of a particular retail chain. Subsequently I present results of two researches and suggest enhancement for retail chains to improve their strategies for the future.
Klíčová slova:
obchodní řetězce; privátní značky; spotřebitelský průzkum; consumer research; private labels; retail chains
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31471