Název:
Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG
Autoři:
Kopecká, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářské práce popisuje marketingový mix společnosti ENRC Marketing AG. Zabývá se krátce historií marketingu i jeho obecnou úlohou v současnosti. Marketingový mix bude popsán jako jedna ze základních složek marketingového plánu. Práce analyzuje současný stav společnosti ENRC Marketing AG. V praktické části bude navržen konkrétní marketingový mix, který by měl zvýšit prodej hliníku.This thesis describes marketing mix of ENRC Marketing AG. History of marketing will be shortly mentioned as well as its general function at present. Marketing mix will be described as one of the basic parts of marketing plan. Actual status of that company will be analysed and in the practical part of the thesis new marketing mix, which should increase aluminium sales will be proposed.
Klíčová slova:
hliník; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; reklamní kampaň; advertising campaign; aluminium; marketing; marketing mix; marketing plan
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31413