Original title:
Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG
Authors:
Kopecká, Kateřina ; Novák, Michal (advisor) ; Kincl, Tomáš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářské práce popisuje marketingový mix společnosti ENRC Marketing AG. Zabývá se krátce historií marketingu i jeho obecnou úlohou v současnosti. Marketingový mix bude popsán jako jedna ze základních složek marketingového plánu. Práce analyzuje současný stav společnosti ENRC Marketing AG. V praktické části bude navržen konkrétní marketingový mix, který by měl zvýšit prodej hliníku.This thesis describes marketing mix of ENRC Marketing AG. History of marketing will be shortly mentioned as well as its general function at present. Marketing mix will be described as one of the basic parts of marketing plan. Actual status of that company will be analysed and in the practical part of the thesis new marketing mix, which should increase aluminium sales will be proposed.
Keywords:
advertising campaign; aluminium; marketing; marketing mix; marketing plan; hliník; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; reklamní kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31413