Název: Analýza marketingového mixu společnosti ENRC Marketing AG
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in ENRC Marketing AG
Autoři: Kopecká, Kateřina ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hliník; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; reklamní kampaň; advertising campaign; aluminium; marketing; marketing mix; marketing plan

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31413

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113719


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet