Název:
Vliv médií na prožívání a chování lidí v době hospodářské krize 2008 - 2009
Překlad názvu:
The influence of media on perception and behavior in the period of the economic crisis 2008-2009
Autoři:
Novotný, Tomáš ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce zkoumá vliv médií na českou společnost v období hospodářské krize 2008-2009. Teoretická část obsahuje analýzu lidské komunikace a rozbor českých masových médií. Stručně popisuje příčiny hospodářské krize a její medializaci ve sledovaných letech. Zjištěná východiska jsou ověřena prostřednictvím online strukturovaného dotazníku. V praktické části práce jsou vyhodnocena data průzkumu a navrhnuta řešení, jak předcházet zjištěným problémům v negativním vlivu médií na českou společnost.The work examines the influence of media on Czech society during the economic crisis of 2008-2009. The theoretical part contains an analysis of human communication and analysis of Czech mass media. Briefly describes the causes of economic crisis and its media coverage in the years. The observed background is verified online through a structured questionnaire. The practical part of the study contains evaluated data exploration and suggested solutions to identified problems to prevent the negative influence of media on Czech society.
Klíčová slova:
chování; hospodářská krize; média; prožívání; společnost; vliv; behavior; crisis; economic; influence; perception; society
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31398