Original title:
Marketingový prípad vybranej značky
Translated title:
Marketing case of selected brand
Authors:
Klačková, Klára ; Průša, Přemysl (advisor) ; Jánoš, Marián (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto práca pojednáva o analýze marketingovej stratégie značky Skittles spoločnosti Wrigley s.r.o., ktorá podniká na trhu s nečokoládovými cukrovinkami na slovenskom a českom trhu. Praktickej časti predchádza teoretická časť. V praktickej časti sú následne využité teoretické poznatky na príklade značky Skittles. Na základe analýzy sú uvedené možné dôvody rozdie-lov predajnosti medzi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatrenia na ich zlep-šenie.Tato práce pojednává o analýze marketingové strategie značky Skittles společnosti Wrigley s.r.o, která podniká na trhu s nečokoládových cukrovinkami na českém a slovenském trhu. Praktické části předchází část teoretická. V praktické části jsou následně využity teoretické poznatky na příkladu značky Skittles. Na základě analýzy jsou uvedeny možné důvody rozdílu prodejnosti mezi Slovenskou a Českou republikou a doporučené opatření k jejich zlepšení.This thesis discusses the analysis marketing strategy of the brand Skittles of Wrigley Com-pany, which operates in the non-chocolate confectionery market. After theoretical section, is in the practical part used theoretical knowledge on the example of Skittles brand. The analy-sis shows the possible reasons for differences in sales and popularity between Slovak and the Czech Republic and some step are recommended to improve the sales.
Keywords:
brand; Marketing mix; SWOT analysis; Marketingový mix; SWOT analýza; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31193