Název:
Rebranding značky: prípadová štúdia Garnier
Překlad názvu:
Rebranding: Garnier case study
Autoři:
Veselý, Radovan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Sochorová, Mária (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa zaoberá problematikou rebrandingu alebo zmeny značky na konkrétnom prípade z Českej Republiky. Cieľom práce je prísť s konkrétnou stratégiou kampane rebrandingu pre značku Garnier Naturals. Hlavným prínosom práce je určenie jednak všeobecných pravidiel rebrandingu ako aj stanovenie konkrétneho procesu na základe atribútov rebrandovanej značky Garnier Naturals. V teoretickej časti je zozbieraná teória značky a prípadové štúdie úspešného a neúspešného rebrandnigu. Z nich sú vyvedené závery o správnych a nesprávnych praktikách pri tomto procese. V aplikačnej časti sa nachádza štúdia imidžu pôvodnej značky, analýza kvantitatívneho výskumu na internete a analýza kvalitatívneho výskumu -- skupinových rozhovorov. Záver sa zaoberá zosumarizovaním zistených skutočností a odporučením správnej stratégie rebrandingu pre danú značku.Práce se zabývá problematikou rebrandingu nebo změny značky na konkrétním případě z České Republiky. Cílem práce je přijít s konkrétní strategií kampaně rebrandingu pro značku Garnier Naturals. Hlavním přínosem práce je určení jednak obecných pravidel rebrandingu jakož i stanovení konkrétního procesu na základě atributů rebrandovane značky Garnier Naturals. V teoretické části je sesbíraná teorie značky a případové studie úspěšného a neúspěšného rebrandnigu. Z nich jsou vyvedeny závěry o správných a špatných praktikách při tomto procesu. V aplikační části se nachází studia image původní značky, analýza kvantitativního výzkumu na internetu a analýza kvalitativního výzkumu - skupinových rozhovorů. Závěr se zabývá součtu zjištěných skutečností a doporučením správné strategie rebrandingu pro danou značku.The thesis is about the topic of rebranding on a concrete case from the Czech Republic. The main goal of this thesis is to find a strategy for the rebranding campaign of the Garnier Naturals brand. The key benefits of the paper are the summarization of the rebranding process in general as well as concrete process for the Garnier Naturals brand. In the theoretical part of the paper is the theory behind brands and case studies about both successful and unsuccessful rebranding. In the application part there is an image study of the original brad as well as an analysis of quantitative research and qualitative research -- focus groups. The most important learnings and a proposed strategy for this particular rebranding is in the last part of the paper - the summary.
Klíčová slova:
Garnier; Rebranding; Ultra Doux; Ultra Naturals; Garnier; Garnier Naturals; Rebranding; Ultra Doux
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31188