Original title:
Řízení kampaně v PPC systému
Translated title:
Campaign Management in PPC System
Authors:
Šímová, Martina ; Kincl, Tomáš (advisor) ; Novák, Michal (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá mechanismy nastavování kampaní v ppc systémech. Diskutuje roli ppc v marketingovém mixu firmy, srovnává ppc s dalšími podobnými nástroji (např. SEO). Na příkladu konkrétní firmy demonstruje zásady tvorby reklamních sestav, nastavování a řízení klíčových slov, výběr obsahových sítí a analyzuje i rozšířené nástroje ppc systémů (publika, dimenze, témata).The diploma thesis focuses on the mechanisms set up campaigns in ppc systems. Thesis discusses the role of PPC in the marketing mix of the company, compares ppc with other similar tools (e.g. SEO). The practical part describes the creation of ad groups, setting and management of keywords, selection of content network, and analysis advanced tools of ppc campaign (public, dimensions, themes).
Keywords:
internet marketing; keyword analysis; PPC advertising campaign; analýza klíčových slov; internetový marketing; PPC reklamní kampaň
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/31094