Název: Využití marketingu v řízení malé a střední firmy
Překlad názvu: Using Marketing in Management of a Small and Medium-Size Business
Autoři: Smejkalová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový plán; Strategická situační analýza; Strategie komunikačního mixu; marketing communication strategy; planning; Strategic situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113347


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet