Název: Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as a market entry strategy
Autoři: Hovorková, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alpine Pro; dotazníkové šetření; franchising; Alpine Pro; franchising; questionnaire research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31067

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113327


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet