Original title:
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: GS CONDRO FORTE
Translated title:
Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: GS CONDRO FORTE
Authors:
Frýdlová, Jana ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Jankůj, Miroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je v teoretické části představit atributy marketingové komunikace, jako části marketingového mixu a to zejména pak ve vztahu ke specifické oblasti farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na marketingovou komunikaci farmaceutického výrobku směrem ke konečnému spotřebiteli. Pro tento cíl jsem si vybrala farmaceutickou společnost Green -- Swan Pharmaceuticals ČR, a. s. a její doplněk stravy na klouby GS Condro Forte.The aim of this thesis is to present the theoretical attributes of marketing communications, as part of the marketing mix and in particular in relation to specific areas of the pharmaceutical industry. The practical part is focused on pharmaceutical product marketing communication towards the ultimate consumer. For this goal I chose Green pharmaceutical company - Swan Pharmaceuticals CR, as a nutritional supplement for her joints Condro Forte GS.
Keywords:
marketing communications; pharmaceutical industry; supplement; doplněk stravy; farmaceutický průmysl; marketingová komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30831