Název:
Personální role front office managera v hotelovém řetězci
Překlad názvu:
HR role of Front Office Manager in a hotel chain
Autoři:
Kývalová, Markéta ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza personálních činností prováděných vedoucím pracovníkem ( Front Office Managerem) v konkrétní firmě. Práce nejdříve objasňuje pojetí personální práce jednotlivých personálních činností a následně analyzuje používané postupy ve firmě Prague Spirit Group, s.r.o., která podniká v oboru hotelnictví. Jednotlivé personální činnosti, a to organizování pracovníků, výběr a adaptace pracovníků, hodnocení, odměňování a vzdělávání pracovníků a pracovní vztahy jsou porovnávány s teoretickými doporučeními a užívanými postupy v daném podniku, dále jsou uvedena doporučení ke zlepšení a navrženy vhodnější postupy.The aim of the thesis is to analyze the activities carried out by executive (Front Office Manager) in a specific company. The thesis first explains the concept of personal work of individual personnel actions and then analyzes the procedures used in the company Prague Spirit Group Ltd., which operates in the hotel industry. Individual personal activities, such as organizing workers, staff selection and adaptation, evaluation, remuneration and training of personnel and labor relations are compared with theoretical recommendations and procedures used in the company, later are mentioned recommendations for improvement and proposed more suitable techniques.
Klíčová slova:
personální práce; personální činnosti; vedoucí pracovník; executive; personnel activities; personnel management
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30772