Název:
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Překlad názvu:
Electronic commerce in small and medium entreprises
Autoři:
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.This bachelor thesis examines the process of establishing an internet business in the Czech Republic, focusing on all the components of an e-shop from the initial setting goals through the acquisition of a trade license to making the e-shop available to users. Further, the work describes how to promote the e-shop effectively and what complications may arise during the real operation. Practical work analyzes a running e-shop www.gastrocom.cz.
Klíčová slova:
internetový marketing; internetový obchod; podnikání na internetu; e-shop; internet business; internet marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30696