Název:
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Překlad názvu:
Marketing planning of Pytloun Design Hotel in Liberec
Autoři:
Filingerová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí, mikroprostředí, konkurence, zákazníků a současného marketingového mixu. V závěrečné části je stanoven marketingový cíl a strategie.My bachelor thesis is focused on marketing planning process of Pytloun Design Hotel in Liberec. The aim of the thesis is to set marketing objectives based on situational analysis and to suggest marketing strategy. The first part is theoretical and explains basic terms such as accomodation facility, marketing planning process or marketing mix. Second part is focused on macroenvironment, microenvironment and involves analyses of competitors, customers, current marketing mix and SWOT analysis. In the last part marketing objectives and strategy are set.
Klíčová slova:
marketingové plánování; marketingový mix; ubytovací zařízení; hotel; marketing mix; marketing planning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30678