Název:
Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. ve východní Evropě
Překlad názvu:
Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s. in the eastern Europe
Autoři:
Vaníčková, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ostrezi, Vlastimil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s. Teoretická část se zaměřuje na postup, který by měla společnost uplatňovat při vstupu na zahraniční trhy. V praktické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Ruska. V rámci výrobkové, cenové, komunikační a distribuční strategie je také návrhová část, kde jsou shrnuty poznatky a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.The diploma thesis deals with the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. Theoretical part focuses on the procedure, which should be followed by a company trying to enter international markets. Analytical part describes export of the selected company and the environment of a specific market, namely Russia. The product, price, communication and distribution strategy also comprises a summary of observations and recommendations how to improve the present export strategy.
Klíčová slova:
exportní strategie; Rusko; Vetropack Moravia Glass a.s.; export strategy; Russia; Vetropack Moravia Glass a.s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30605