Název:
Postavenie českých firiem na medzinárodnom a domácom trhu v časoch finančnej krízy
Překlad názvu:
The status of Czech firms in the international and domestic market in times of financial crisis
Autoři:
Maťaš, Jozef ; Pavlík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Obdobie finančnej krízy spomalilo a oslabilo fungovanie zahraničného obchodu Českej republiky a posilnilo tendenciu jej závislosti na vonkajšom vývoji. Táto práca sa zaoberá problematikou fungovania českých firiem v období pred a počas finančnej krízy, zhodnocuje jej prejavy a poukazuje nato aké kroky by mala podniknúť pre svoj ďalší rozvoj, stále viac otvorená česká ekonomika, v budúcnosti.Období finanční krize zpomalilo a oslabilo fungování zahraničního obchodu České republiky a posílilo tendenci její závislosti na vnějším vývoji. Tato práce se zabývá problematikou fungování českých firem v období před a během finanční krize, zhodnocuje její projevy a poukazuje nato, jaké možnosti má, a jaké kroky by měla podniknout pro svůj další rozvoj, mala otevřená česká ekonomika, v budoucnosti.The period of the financial crisis has slowed down and weakened the functioning of the Czech international trade and tend to reinforce its dependence on external enviroment. This thesis deals with the functioning of Czech firms in the period before and during the financial crisis, evaluates manifestations and indicates what steps should be taken for its further development, in still more open Czech economy, in the future.
Klíčová slova:
Exportní strategie; Krize; Malá ekonomika; Zahraniční obchod; Česká republika; Crisis; Czech republic; Export strategy; International trade; Small economy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30553