Název:
Analýza komunikačních nástrojů na podporu farmaceutických výrobků řady Protectum
Překlad názvu:
The analyzis of the communication tools used to support the pharmaceutical products PROTECTUM
Autoři:
Zaoral, Jaromír ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Peroutková, Petra Miriel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této práce je analýza komunikačních nástrojů na podporu farmaceutických výrobků řady Protectum. Z teoretického hlediska jsou v této práci popsána specifika marketingu ve farmacii a je zde přiblížena problematika očního onemocnění věkem podmíněné makulární degenerace a přípravků, které tuto nemoc léčí. Získané teoretické poznatky jsou využity v navazující praktické části. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu trhu s těmito přípravky - trhu s luteinem. Jsou zde popsány hlavní firmy podnikající v tomto odvětví. Jsou zde představeny výsledky průzkumu zabývající se propagací produktů na posílení očí v místě prodeje. Výchozím bodem této práce je analýza komunikačních nástrojů firmy GLIM care z pohledu potřeb SWOT analýzy. Na základě SWOT analýzy jsou navrženy změny ve stávající komunikační strategii firmy.The subject of this thesis is to analyze the communication tools used to support the pharmaceutical products PROTECTUM. From a theoretical point of view, this thesis describes the specifics of marketing in pharmacy, concerning the disease "age-related macular degeneration" and products that treat this disease. The theoretical findings are used in the following practical part. The practical part of this thesis focuses on the analysis of the market for these products - the lutein market. It describes the major companies operating in this sector. It presents the results of a survey dealing with the promotion of the products in the place of sale. The main point of this work is the SWOT analysis of business communication tools of the firm GLIM care. Based on the SWOT analysis, amendments are proposed to the existing communication strategy.
Klíčová slova:
Komunikační nástroje; Marketing ve farmacii; SWOT analýza; Trh s luteinem; Věkem podmíněná makulární degenerace; aged-related macular degeneration; communication tools; marketing in pharmacy; SWOT analysis; the lutein market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30463