Original title:
Marketingová strategie výrobku C-NAIL
Translated title:
Marketing Strategy of C-NAIL
Authors:
Žilková, Lucie ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Drdla, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá návrhem marketingové strategie výrobku C-NAIL firmy MEDIN, a. s. určeného pro osteosyntézu patní kosti. Jedná se o inovativní výrobek, který má být uveden na trh v polovině roku 2012. Marketingová strategie vychází ze strategie, kterou firma MEDIN, a. s. uplatňuje pro své stávající výrobky, a tu následně doplňuje a přizpůsobuje výrobku C-NAIL. Pro dosažení cílů práce je provedena SWOT analýza, analýza konkurence, segmentace trhu a navržen marketingový mix.The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for C-NAIL -- an innovative medical implant for the ostheosynthesis of calcaneus developed by MEDIN, a. s. The product is to be launched on the market in the mid of 2012. The marketing strategy is based on the one MEDIN, a. s. uses for its current product portfolio and is then modified to suit the needs of the C-NAIL implant. The thesis presents a SWOT analysis, competition analysis, market segmentation and creates a marketing mix for the C-NAIL implant.
Keywords:
C-NAIL; marketing; marketing strategy; C-NAIL; marketing; marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30460