Original title:
Stratégia uvedenia výrobkov spoločnosti Portcom s.r.o. na nemecký trh
Translated title:
Strategy of Portcom company products introduction to German market
Authors:
Berezná, Martina ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Novák, Stanislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Bakalárska práca sa zaoberá stratégiou uvedenia výrobkov spoločnosti Portcom na nemecký trh. Cieľom je porovnať jednotlivé formy vstupu na nemecký trh, rozhodnúť o najvhodnejšom spôsobe vstupu firmy Portcom a následnom uvedení výrobkov na tento trh. Vyhodnotenie prebieha na základe porovnania výhod a nevýhod, ktoré zvolená forma vstupu pre spoločnosť Portcom predstavuje.Bakalářská práce se zabývá strategií uvedení výrobků společnosti Portcom na německý trh. Cílem je porovnat jednotlivé formy vstupu na německý trh, rozhodnout o nejvhodnějším způsobu vstupu firmy Portcom a následném uvedení výrobků na tento trh. Vyhodnocení probíhá na základě porovnání výhod a nevýhod, které zvolená forma vstupu pro společnost Portcom představuje.Bachelor's thesis deals with strategy of Portcom company products introduction to German market. Aim is to compare particular forms of entrance to German market, to decide about the most appropriate method of entering Portcom company and further introduction of products in this market. Evaluation is done on the basis of advantages and disadvantages comparison that chosen form of Portcom company entrance represents.
Keywords:
company Portcom; form of entrance to international market; German market; forma vstupu na mezinárodní trh; německý trh; společnost Portcom
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30452