Název: Strategická analýza vybrané firmy
Překlad názvu: Strategic analysis of chosen company
Autoři: Smrčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Heineken Česká republika, a.s.; marketingová komunikace; strategická analýza; výzkum povědomí o značce; Heineken Česká republika, a.s.; marketing communication; research on brand awareness; strategic analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet