Název:
Strategická analýza vybrané firmy
Překlad názvu:
Strategic analysis of chosen company
Autoři:
Smrčková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zpracování strategické analýzy pro firmu Heineken Česká republika, a.s., a to včetně analýzy marketingové komunikace a výzkumu povědomí o značce. Marketingová komunikace je zaměřena především na reklamu společnosti a je provedena i analýza výzkumu povědomí o značce pomocí dotazníkového šetření. Práce obsahuje úvodní teoretickou část, která se zabývá strategickou analýzou a marketingovou komunikací a výzkumem. V další části je charakterizován podnik Heineken Česká republika, a.s. Strategická analýza společnosti obsahuje makroekonomickou a mikroekonomickou analýzu, analýzu vnitřních zdrojů a schopností podniku, finanční analýzu a SWOT analýzu. Analýza marketingové komunikace je zaměřena na marketingový a komunikační mix společnosti, s důrazem na reklamu. V závěru je analyzován výzkum povědomí o značce.The aim of this thesis is to do strategic analysis for the company Heineken Česká republika, a.s. with marketing communication analysis and research on brand awareness. Marketing communication is focused on advertising. The research on brand awareness is done through a questionnaire survey. The first part focuses on theoretical basis, which contains strategic analysis, marketing communication and research. The second part describes company Heineken Česká republika, a.s. Strategic analysis contains macroeconomic and microeconomic analysis, analysis of internal resources and ability of the company, financial analysis and SWOT analysis. Analysis of marketing communication is devoted to marketing and communication mix of the company with focus on advertising. In conclusion of this thesis is analysis of research on brand awareness.
Klíčová slova:
Heineken Česká republika, a.s.; marketingová komunikace; strategická analýza; výzkum povědomí o značce; Heineken Česká republika, a.s.; marketing communication; research on brand awareness; strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30422