Original title:
Marketingová studie využití vybrané technické památky
Translated title:
Marketing study of useage technical sights
Authors:
ŠTĚRBOVÁ, Radka Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce analyzuje využití technických památek v produktech cestovního ruchu na Táborsku. Dále zpracovává marketingový plán projektu zamýšlené rekonstrukce vybrané technické památky (bývalá Křižíkova elektrárna) na multifunkční kulturní centrum. Na základě zjištěných údajů jsou sledovány možné finanční výsledky a zdroje financování tohoto projektu a navrhuje strategii dalšího vývoje.This thesis analyzes the use of technical sights in tourism products in Tabor area. Is created a marketing plan for the reconstruction of selected technical sight (Křižík's power station) into a multifunctional cultural center. Based on the data are monitored financial results and possible sources of funding for this project and is suggested a strategy for future development.
Keywords:
marketing plan; project; technical sights; tourism; cestovni ruch; marketingový plán; projekt; technické památky Citation: ŠTĚRBOVÁ, Radka. Marketingová studie využití vybrané technické památky. České Budějovice, 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/18717