Název:
Postavení Francie v mezinárodním obchodě
Překlad názvu:
Position of France in international trade
Autoři:
Res, Filip ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je analyzovat postavení Francie v mezinárodním obchodě s ohledem na ekonomický vývoj v posledních letech a současnou hospodářskou situaci. Analyzuje rovněž obchodní politiku země jak na multilaterální, tak i bilaterální úrovni. Samostatná kapitola je věnována obchodním vztahům Francie a České republiky.The aim of this paper is to analyze France's position in international trade in relation with its economic development in recent years and the current economic situation. It also analyzes the country's trade policy on both multilateral and bilateral level. A separate chapter is devoted to business relations of France and the Czech Republic.
Klíčová slova:
Evropská unie; Francie; mezinárodní obchod; platební bilance; přímé zahraniční investice; balance of payments; European Union; foreign direct investments; France; international trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30385