Original title:
Strategie firmy Bruder Spielwaren GmbH při vstupu na český trh
Translated title:
Strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering Czech market
Authors:
Náměstková, Martina ; Zamykalová, Miroslava (advisor) ; Krčál, Adam (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou strategie společnosti Bruder Spielwaren GmbH na zahraničních trzích, konkrétně i na trhu českém. Práce je rozdělena do několika částí, v úvodu představuji společnost, její produktové portfolio a zahraniční obchod. Stěžejní částí práce je marketingová strategie a SWOT analýza. Pomocí dotazníkového šetření se snažím ověřit znalost značky a spokojenost zákazníků.This bachelor thesis deals with strategy of Bruder Spielwaren GmbH when entering foreign markets, especially the Czech one. The thesis is divided into several parts. In the introduction there is a characterization of the company, its range of products and international business. The main part of my thesis deals with marketing strategy and SWOT analysis. I tried to check up on brand awareness in the Czech Republic by means of questionnaires.
Keywords:
Bruder; international business; marketing; SWOT analysis; Bruder; marketing; mezinárodní obchod; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30380