Název:
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Překlad názvu:
Comparison of OEZ company strategy before and after takeover by Siemens
Autoři:
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.This thesis mainly deals with comparison of OEZ company strategy before and after the takeover by concern Siemens. Theoretical knowledge is interconnected with practice within the company. After the thorough introduction of both companies I deal with takeover itself and with motives, which resulted in the acquisition. In the next part, every particular policy of marketing mix is described and compared. In the last chapter, SWOT analyses are worked out and by their comparison I can evaluate the situation, in which the company was before the takeover and in which the company is now. The main contribution is the evaluation considering the described fields and also the general evaluation by SWOT analyses.
Klíčová slova:
4P; akvizice; cenová politika; distribuční politika; komunikační politika; marketingová strategie; OEZ; porovnání; Siemes; SWOT analýza; výrobková politika; 4P; acquisition; comparison; distribution; marketing strategy; OEZ; price policy; product policy; promotion; Siemens; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30348