Název:
Komunikačné stratégie spoločnosti Subway
Překlad názvu:
Communication strategy of the company Subway
Autoři:
Jevičová, Katarína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šafránek, Bohumil (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na rozbor komunikačnej stratégie firmy Subway. V prvej kapitole predstavuje spoločnosť, objasňuje jej formu podnikania a proces, akým postupne expandovala vo svete. Taktiež vymedzuje jej konkurenciu z globálneho aj lokálneho hľadiska. V druhej kapitole analyzuje marketingový mix a od tretej kapitoly sa zameriava na komunikáciu firmy. Najprv objasňuje firemnú komunikáciu a potom podnikovú hierarchiu a komunikáciu medzi jednotlivými pobočkami, ktorá prebieha na medzinárodnej úrovni. V poslednej kapitole sa analyzujú jednotlivé nástroje komunikačného mixu v Českej republike a vo vybraných krajinách v zahraničí.Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou hierarchii a komunikaci mezi pobočkami, která je na mezinárodní úrovni. V poslední kapitole analyzuje dílčí nástroje komunikačního mixu v České republice a ve vybraných zahraničních zemích.The bachelor thesis is focused on analysing the communication strategy of the company named Subway. The first chapter is introducing the company and explains the form of business and process of worldwide expansion. It also defines the competition from local and worldwide point of view. The second chapter is analysing the marketing mix and from the third part of the thesis it is focusing on the communication of the firm. At first it illustrates the company communication, clarifies the hierarchy inside the firm and communication between the departments, which is on international level. The last chapter is analysing particular marketing instruments of communication mix in Czech republic and in assorted countries.
Klíčová slova:
firemní komunikace; marketingová komunikace; Subway; corporate communication; marketing communication; Subway
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15239