Original title: Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků")
Translated title: Effects of specific learning disabilities on self-concept and sociometric position of children in the classroom.
Authors: PILNÁČKOVÁ, Hana
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: self-assessment; sociometry; specific learning disabilities; sebehodnocení; sociometrie; specifické poruchy učení
Citation: PILNÁČKOVÁ, Hana. Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků"). České Budějovice, 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/17268

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-111855


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2012-04-25, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share