Original title:
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Translated title:
Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Authors:
Vobůrka, Jan ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Vobůrková, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.The target of my bachelor's work is the analysis of marketing mix tools in the company Edscha Bohemia s.r.o.. I review working of these tools in practice, than discover deficiencies and suggest possible improve for the future.
Keywords:
marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketingový mix; produkt; propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15201