Název:
Prezentační materiály vzdělávací instituce
Překlad názvu:
Promotional materials of an educational institution
Autoři:
Lišková, Martina ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje současné požadavky kladené na moderní prezentační materiály vzdělávací instituce (vysoké školy/fakulty). Tyto požadavky budou specifikovány s ohledem na cílovou skupinu uchazečů o studium. Analýza bude zohledňovat hlavní aspekty dané problematiky (formální, obsahové, případně další). Součástí práce bude rešerše současného stavu dostupných podkladů v oblasti ekonomicko-manažerského vzdělání. Výsledkem práce budou doporučení pro vytvoření návrhů prezentačních materiálů vzdělávací instituce.Publication analyzes the actual requirements for modern promotional materials of an educational institution. These requirements will be specified with regard to target group -- university applicants. The analysis will reflect main aspects of this domain. This publication contains an exploration of facts in relation to the actual presentation materials created by economic and management universities. Result of this work are the recommendations on making concepts of promotional materials of an educational institution.
Klíčová slova:
corporate design; corporate identity; grafický design; prezentační materiály; vizuální komunikace; corporate design; corporate identity; graphics design; promotional materials; visual communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15157