Original title:
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Translated title:
Launching the Redken for men range into the Czech market
Authors:
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Bednarčík, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.The main purpose of the written work is a description of the Redken brand and its range for men and analysis of the Czech market conditions for launching, including trends and competition identification, concluding with marketing mix characterization. The first part deals with the theoretical backgrounds like influence of the international environment, marketing survey realization, market segmentation and positioning. Second analytical part covers the themes of L'Oréal company history, Redken history and philosophy,positioning and marketing mix, consumer market trends, haircare industry analysis and SWOT analysis.
Keywords:
communication campaign; consumer and trends; haircare industry; Redken; komunikační kampaň; positioning; produktová řada; Redken; vlasová kosmetika
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/15132